SHAPENESS

Achieve a healthy lifestyle.

Kondition och mage!

bild kopia 2

En bild från idag

Jag har alldeles nyss kommit hem från gymmet efter att ha gjort ett pass med kondition och mage! Jag började som sagt med mage idag istället för kondition för att variera lite och det är något som passade mig mycket bättre. Jag kör styrkan all in och kan då enklare springa och bearbeta konditionen då jag redan har haft hög puls i över en timme 🙂

Det gick bra under första timmen under styrkan sedan började mitt system bara lägga ner! Jag har haft en otroligt jobbig och hetsig dag idag så jag tog med mig huvudvärken till gymmet också vilket inte underlättade direkt. Hur som helst så gjorde jag mitt bästa och är nöjd över det 😀

Här kommer dagens kondition och mage träning:

  • ”Fallande ben på bänk”  25 x 3
  • Oblique crunch med TRX 15 x 3
  • Crunch med TRX 15 x 3
  • Russian twist med 5 kg 20 x 3
  • Crunch med maskin 30 kg 15 x 3
  • Löpning 20 minuter
  • Intervaller (14,5 km/h) 1 minut x 4
  • Stretch för hela kroppen

Inlägget finns också på: Engelska

Leave a reply

Enter the code to comment *